E șase dimineața și scriu!

Adrian Mangu

mirror-2

E  șase dimineața și scriu!

E ciudat să privești șansa și neșansa în ochi în fiecare zi, să iei mecanic atâtea decizii, dar, în loc să te trăiești, tu să fii ocupat cu analize pe textul vieții. Ființăm de parcă ne-am permite luxul timpului pentru dezbaterea tuturor schițelor pe care ni le trasăm, le ștergem și le retrasam mental. Calculăm, adunăm, scădem, împărțim, înmulțim, credem, cerșim, refuzăm, acceptăm, distrugem, ca în final să aflăm veșnicul și tristul adevăr: am mai murit cu o zi. Detest aniversările!

M-am înmormântat adânc în suflet de peste zece mii de ori. Am calculat! Uneori mai singur, alteori mai trist, când mai grav, când din obișnuință și, cu toate astea, încă mă mai tem. Mă tem, deși moartea mi-a devenit  rutină.

Trăim cu o teamă din reflex și cu acel veșnic refren cu care ne obligăm sufletul să îngenuncheze, oftatul. Chiar și acum, când scriu…

View original post 333 more words

One thought on “E șase dimineața și scriu!

  1. Să nu trăim cu iluzii prin buzunare, să trăim cu speranțe în inimă. Să nu rămânem triști, să nu ne-nclazim doar corpul lângă soba din colțul camerei. Să ne încălzim și sufletul. Felicitări pt blog! E minunat!💝

Leave a Reply

