Cum nu sarbatorim noi

Jurnal de Belgia

Cred ca v-am mai spus ca eu sunt un fel de Grinch al sarbatorilor.

Atitudinea asta e cu atat mai vizibila de cand ne-am mutat in Belgia si pur si simplu nu mai trebuie sa fac figuratie. Cred ca toti anii de sarbatorit cu japca din Romania rabufnesc acum. Probabil dupa o pauza o sa revin la sentimente mai bune.

Ideea e ca am sechele din frageda pruncie. Trezitul la 4 sau 5 dimineata ca sa mergem la Biserica si sa luam lumina, eu imbracata si incaltata in haine noi si nepurtate, ca, deh, asa e obiceiul ma cam calca pe bataturi. La propriu ! Ca am avut intotdeauna o problema cu pantofii noi. Asa ca ma intorceam mai mult schioapa de la Biserica. Dar cu lumina in suflet. Vorba vine, ca nu intelegeam nimic din datul de ture in jurul cladirii.

In plus, nu stiu cum se face, dar in…

View original post 348 more words

One thought on “Cum nu sarbatorim noi

  1. calinakimu says:

    Mă întreb, desigur retoric, există vre-o sărbătoare tradițională, în care să celebrăm dimensiunea interioară a ființei ? Spun asta deoarece, chiar cei care înțeleg sensul acestei întrebări…nu mai își rezervă, nu mai au ”timp” pentru ei ÎNȘIȘI, nici măcar în zilele ce concediu, sau cele libere, ciugulite …din aglomeratul program de fiecare zi. Sărbătorile tradiționale pleacă de la celebrări ale dimensiunii interioare.

Leave a Reply

