De ce scriu?

EU STRIG

Se spune că oamenii fără să fie conştienţi fotografiază lucrurile pe care se tem că le-ar putea pierde.

Dacă vrei să vezi ceea ce un om iubeşte, priveşte-i fotografiile.
Dacă vrei să vezi ceea ce un om a pierdut deja sau nu a găsit niciodată, atunci citeşte ceea ce scrie. Asta ar justifica blogurile pline de articole despre iubire și avalanșa de cărți motivante care ne îndeamnă să ne găsim sinele și pacea interioară.
Dacă aș fi vrut să creez artă aș fi scris despre galben, câmpuri de lalele și iubiri împărtăşite .
În schimb mi-ar plăcea să scriu despre libertate interioară, renunţare la superficialitate și trăire fără ruşine a propriei vieţi, despre nevoia de a fi găsit, nu salvat. Să scriu despre ceea ce nu găsesc în mine și în oameni , lucruri pe care le consider pierdute. Lucruri pe care figurile de stil nu le înfrumuseţează. Lucruri care anulează figurile de stil și le aduc mai aproape de granița realităţii.
Nu fac parte dintre persoanele care puse față în față cu propria realitate ar ceda sub greutatea propriilor gânduri.

View original post

2 thoughts on “De ce scriu?

  1. nirvanadream says:

    Atunci, urmând raționamentul tău, se presupune că abundența de selfiuri machiate, arătând bine pe Facebook, promite o lume care se iubește mult pe sine ? Eu nu cred. Cred că oamenii din speța asta își iubesc și hrănesc o imagine falsificată, ipocrită. Aici e un mare fals. Fără ea sunt nimeni. In cazul meu, în schimb, se potrivește, mă îndeletnicesc mai degrabă cu fotografierea unui răsărit, a unei grădini cu flori, a unui curcubeu după ploaie, mai puțin fotografiez oameni, deci nici pe mine.

    • Casiana says:

      Oamenii la care m-am referit în articol cu siguranță nu sunt luminații ce se scaldă într-o abundență de selfiuri – nu am nimic cu selfiurile sau cu cei care își fac, ci cu cei care abuzează de asta. Atunci când scriu, rar am în minte această categorie. În schimb mă gândesc la marea categorie de oameni. Cei simpli și frumoși, suciți sau visători.

Leave a Reply

